Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: "'Ken Matsalu ID PRODUCTION'" <[email-masked]>
Cc: "Tanel Kulbas" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 14:25:12 +0300

Tere

Lähtudes ID Production OÜ 30.04.2025 esitatud taotluse täiendusest ning 
tuginedes Vabariigi Valitsuse määruse nr 240 „Eesti õhuruumi kasutamine ja 
lennuliikluse teenindamine Tallinna lennuinfopiirkonnas“ §-le 13 
kooskõlastab Transpordiamet valgusseadmete kasutamise allpool toodud 
tingimustel:

*	kooskõlastus kehtib 30.04.2025 kell 11:00 kuni 07.05.2025 kell 23:00 
(kohalik aeg);
*	seadmete asukoht: Ahtri 3 (Europopark) parkimisplats
*	valgusseadmete käitaja: RGB Baltic OÜ

*	käitaja esindaja kontaktandmed: Hando Jaksi, +372 53841895, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ;

*	kasutatavad seadmed: AYRTON Cobra Laser Beam – max võimsus 480W, 
kasutamise maimaalne tõusunurk 30 kraadi igas suunas.

Valgusseadmete kasutamine peab vastama taotluses esitatule. Muudatuste (v.a 
mittekasutamise) korral tuleb eelnevalt teavitada Transpordiametit ning 
saada selleks kooskõlastus.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 2:12 PM
To: Kea Toi <[email-masked]>
Cc: Tanel Kulbas <[email-masked]>
Subject: Re: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Suur tänu teile!

Vaatasin, et märkisin taotlusele kogemata vale lõpukuupäeva. Soov oli 
nädalaks aga panin kogemata kuni 5. mai. Kas võimalik palun 2 päeva 
pikendada ehk kuni 7. mai?

Lisan juurde ka foto täna paigaldatud LED kuubikust, mille seest see kiir 
siis tekib pimedas.

Parimat soovides,

Ken Matsalu

58146226

From: Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: Thursday, 24. April 2025 at 14:48
To: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Lähtudes ID Production OÜ 23.04.2025 esitatud taotlusest ja eelnevast 
kirjavahetusest ning tuginedes Vabariigi Valitsuse määruse nr 240 „Eesti 
õhuruumi kasutamine ja lennuliikluse teenindamine Tallinna 
lennuinfopiirkonnas“ §-le 13 kooskõlastab Transpordiamet valgusseadmete 
kasutamise allpool toodud tingimustel:

*	kooskõlastus kehtib 30.04.2025 kell 11:00 kuni 05.05.2025 kell 23:00 
(kohalik aeg);
*	seadmete asukoht: Ahtri 3 (Europopark) parkimisplats
*	valgusseadmete käitaja: RGB Baltic OÜ

*	käitaja esindaja kontaktandmed: Hando Jaksi, +372 53841895, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ;

*	kasutatavad seadmed: AYRTON Cobra Laser Beam – max võimsus 480W, 
kasutamise maimaalne tõusunurk 30 kraadi igas suunas.

Valgusseadmete kasutamine peab vastama taotluses esitatule. Muudatuste (v.a 
mittekasutamise) korral tuleb eelnevalt teavitada Transpordiametit ning 
saada selleks kooskõlastus.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 4:24 PM
To: Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Saadan siis juba uue muudetud kuupäevadega. Lisas.

Parimaid ideid,

Ken Matsalu

ID Production OÜ
Paadi tee 3, Viimsi 74001
Mob: +372 58 14 6226
[email-masked]
www.idp.ee <http://www.idp.ee>

"We are the Creators of Successful Event Identities!"

From: Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: Wednesday, 23. April 2025 at 11:29
To: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Palun edastage mulle taotluse vorm, mille Tanel Kulbasele märtsis saatsite. 
Kolleeg on hetkel puhkusel ja kahjuks ei ole mul võimalik seda tema käest 
hetkel küsida.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 21, 2025 11:10 AM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Periood on 30. aprill alates 9.00 – 5. mai kuni 10.00.

Parimaid ideid,

Ken Matsalu

ID Production OÜ
Paadi tee 3, Viimsi 74001
Mob: +372 58 14 6226
[email-masked]
www.idp.ee <http://www.idp.ee>

"We are the Creators of Successful Event Identities!"

From: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 4. March 2025 at 11:56
To: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere!

Suur tänu info eest!

Andke teada kui täpsed ajad paigas, siis saame kooskõlastuse vormistada.

Parimate soovidega,

Tanel Kulbas

Vaneminspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Mobiil: 5826 7717; 510 7254

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 4, 2025 11:51 AM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere veel

Sain just kliendilt lisa infot, et ajaliselt nihkub pigem märts viimane või 
aprilli esimene nädal.

Parimat,

Ken Matsalu

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 4. March 2025 at 10:37
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Lisas täidetud vorm. Andke palun teada, kui vaja lisa infot. Lisas ka pilt 
sellest, mida plaanime sinna parkimisplatsile panna. See roheline on kas LED 
ekraan või siis mingi pleksiklaas rohelise värvivalgusega.

Perioodi veel kindlalt ei tea aga hetkel plaan ca. 12.03-18.03. Aga võib 
nädala võrra edasi lükkuda. Ootame kliendilt vastust.

Best ideas,

Ken Matsalu

Event creator
ID Production OÜ
Paadi tee 3, Äritare, Viimsi 74001
Mob: +372 58 14 6226
[email-masked]
www.idp.ee <http://www.idp.ee>

We are the Creators of Event Identities

From: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wednesday, 5. February 2025 at 18:00
To: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, Kea Toi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere!

Suur tänu meeldiva ja sisuka telefoni teel toimunud infovahetuse eest!

Saadan vormi „Kooskõlastuse taotlus valgusseadmete kasutamiseks“, millest 
meil juttu oli.

Täitke vorm ära, et kõik vajalik info esitatud saaks.

Lugupidamisega,

Tanel Kulbas

Vaneminspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Mobiil: 5826 7717; 510 7254

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Ken Matsalu ID PRODUCTION <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 24, 2025 3:49 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Valguskahur Ahtri 3 parkimisplatsil

Tere

Soovime panna valguskahuri(d) Ahtri 3 parkimisplatsile. Valguse võimsus 
500w. Kui kõrgele see täpselt näitab on keeruline öelda, kuna sõltub puhtalt 
ilmast (sademed, udu, pilved). Umbkaudselt 80m.

Periood 10.02-10.03.

Best ideas,

Ken Matsalu

Event creator
ID Production OÜ
Paadi tee 3, Äritare, Viimsi 74001
Mob: +372 58 14 6226
[email-masked]
www.idp.ee <http://www.idp.ee>

We are the Creators of Event Identities

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.